Search This Blog

Monday 22 August 2011

he'll be back !!

yes..cant wait nak tunggu my dear kurt...tak sabar nak tunggu tarikh 29 ogos...
rindu yang teramat sangat kat dia..entah macam mana aku nak explain perasaan aku ini. aku tahu dia pun rasa benda yang sama. dia pun rindu. tak sabar nak dating,jalan2..gurau2...mesti kami ada bergaduh kalau dia plg nanti..hahha..konpem..
tapi satu hal la yang aku risau...badan aku tak de perubahan pun..sama jer...masih lagi macam dulu.."BESAR"...tu la title org kat aku...tp kenapa org lain yang gemuk dari aku tak pun ditegur?heran la...nape ek?tp kalau dia sygkan aku ikhlas..dia blh trima aku siapa..janji aku pun perlu berusaha untuk jd yang terbaik untuk dia..aku dah pernah ckp kat dia "syg,selagi aku tak jadi lawa, aku xnk jmp parents kau dulu,malulah..".ehehhee..
*yang ini memang dah aktiviti kami kalau keluar dating
Lokasi : Jolly bt 7
Masa: Tidak kira siang dan malam
Aktiviti: Makan sampai kenyang...mengusik dan merajuk...pastu..jalan!!
I LOVE U SAYANG!!

No comments:

Post a Comment