Search This Blog

Monday 22 August 2011

Changing my life

In sudden today, i feel like i need to change the path of my life. aku nak tukar course, or maybe berhenti jer dari IPTA ni..hidup kat sini bosan. bukan tiada kawan2 yang baik..tapi tiada kebebasan. asyik2 belajar pasal benda2 yang tak masuk akal..pasal bangunan la, tanah la, macam2...stres la belajar benda macam ni. nak kata aku menyesal tak juga..tapi entah la, baru sekarang aku sedar Engineering is bored and its just not myself. aku mok belajar memasak, fashion, make ups...bukan bangunan and so fort..boring betol..asal bukak buku jer,smua fakta yg tak masuk akal. kalau nak buat bangunan mesti macam ni,macam tu la..cuba kalau course masak2...bahan2 yang nak dimasukkan dalam masakan tu boleh jer nak tambah pa pe pun perasa.ni kalau kalau bab2 jurutera..mesti  guna simen jenis ni, ukuran tanah ni..kalau tak..tak sedap la jawabnya. 
then, what should i do?kalau nak berhenti belajar sekarang, nanti parents kecewa dgn aku. 

No comments:

Post a Comment